دستگاه مرکزی CUI04

  • دستگاه مرکزی به عنوان سرور مرکزی هر بخش میتواند کلیه تجهیزات زیر مجموعه بخش را کنترل و بر اساس اطلاعات و دیتایی که توسط برد های کنترل اتاق ها به آن ارسال می شود را پردازش و دستورهای لازم برای اجرا و عملکرد مناسب به برد مربوطه ارسال کند.
  • کلیه کابل های شبکه اختصاصی سیستم از اتاق ها وارد ترمینال باکس شده و بعد از موازی شدن با یک کابل اختصاصی دستگاه مرکزی را به کل مجموعه متصل می کند .در این روش سیستم مرکزی به روش Modbus کار میکند و بر اساس اطلاعاتی که از برد های آدرس پذیر اتاق ها به آن ارسال میشود دیتای خود را روی باس ارسال میکند و این اطلاعات بر اساس آدرس به تجهیز هدف خود ارسال میشود و به همین دلیل دستگاه های مرکزی هوشمند میکروپروسسوری قابلت پشتیبانی تعداد تخت بیشتری (نامحدود) دارند. در این سیستم دستگاه مرکزی قابلیت الویت بندی احضار های نرمال ، اضطراری تخت و سرویس بهداشتی و بحرانی را بر اساس درجه اهمیت احضارها دارد .
  • بسته نرم افزاری جهت اتصال به کامپیوتر (این نرم افزار قابلیت های گزارش گیری و فیلترکردن گزارشات و همچنین دیدن نمودارهای مختلف و متنوع برای گزارشات را به همراه قابلیت چاپ و ذخیره سازی در اختیار کاربر میدهد. از این گزارشات میتوان در ارزشیابی بخش ها ، مدیریت کردن بخش ها و برنامه ریزی برای بالا بردن رضایت بیمار و دادن خدمات بهتر استفاده کرد. در این مدل با اتصال به شبکه بیمارستان مدیران یا کسانی که سطح دسترسی برای آنها تعریف میشود گزارش گیری را در اتاق خود از طریق کامپیوتر روی میز خودشان میتوانند داشته باشند. ارتباط دستگاه مرکزی از طریق کابل شبکه (Network LAN) می باشد، با اتصال کابل شبکه به دستگاه مرکزی سیستم احضار پرستار ما میتوانیم به شبکه بیمارستان وصل شویم و اطلاعات در سرور مرکزی بیمارستان ذخیره شود).
  • دستگاه مرکزی به صورت رومیزی با قابلیت نصب دیواری می باشد.
  • دارای نمایشگر LCD   گرافیکی با رزولیشن و کیفیت بالا جهت نمایش شماره تخت و اتاق احضار کننده و مشخص کردن احضار از سرویس های داخل اتاق یا سرویس خارج اتاق و پشتیبانی نامحدود تعداد تخت
  • دارای اندیکاتورهای نوری برای مشاهده و تشخیص نوع احضارها روی دستگاه مرکزی
  • قابلیت نمایش چندین احضار روی نمایشگر به صورت عدد و نوع احضار و تریتب جواب دهی احضار ها بر اساس اولویت بندی احضار ها(احضار بحرانی-احضار اورژانسی یا احضار سرویس-احضار نرمال)
  • قابليت اتصال به سیستم اعلام کد بیمارستانی (رسامان) و فراخوان کدهاي منتخب با يک دکمه مستقل جهت کد CPR که مهمترين کد بيمارستاني مي باشد و يک دکمه مستقل  E-Code جهت ثبت شماره کدهاي بيمارستاني بدون محدوديت تعداد کدها  . لازم به ذکر است جهت اجرا دستگاه مرکزي هر بخش بايد به يک ماژول اتصال دستگاه مرکزي به سيستم رسامان مجهز بشود ،زير ساخت مورد نياز جهت اتصال دستگاه مرکزي سيستم احضار پرستار به اعلام کد بيمارستان  در هر بخش يک نود شبکه مي باشد.
دانلود پی دی اف

ارتباط با ما

تهران - خیابان مفتح جنوبی - پایین تر از طالقانی - کوچه مٌعیر یک - پلاک44ساختمان کهرباتراشه کد پستی: 1581748711

02143368000 Info@kt-co.com